غیب شدن لباس مرحوم غیاث الدین صحنه بعد از چندین سال از سالن المپیک گنبد!

مدتیست که دیگر اثری از لباس مرحوم غیاٍث الدین صحنه در دیوار بزرگ سالن المپیک گنبد نیست و در بازی تعاون گنبد و شهرداری تبریز نیز شاهد پیراهن بازیکن خوش اخلاق و مربی سابق تیمهای والیبال استان گلستان نبودیم تا بیشتر یاد این عزیز را گرامی بداریم و بیشتر به بازیکنانمان یاد دهیم تا راه این بازیکن با اخلاق را ادامه دهند.



دیوار بزرگ سالن المپیک گنبد که به پیراهن مرحوم غیاث الدین صحنه عادت کرده بود، چند ماهی میباشد که دیگر اثری از آن دیده نمیشود.
ناپدید شدن این لباس مقدس برمیگردد به مسابقات آسیایی آلیش که چند ماه پیش در همین سالن برگزار شده بود.
اما بعد از چند ماه همچنین مسئولین ورزشی عزیزمان فراموش کرده اند که این لباس را سر جایش قرار دهند.
البته امیدواریم که حضور کیوان صحنه در یکی از تیمهای والیبال گنبدی دلیلی نباشد که تا به الان این لباس را نتوانیم روی دیوار سالن مشاهده کنیم.
انتقاد ما بیشتر از مسئولین تیم والیبال تعاون گنبد میباشد که از مسئولین سالن و هیات والیبال نخواستند که این کار را بکنند و یکی از بدترین فراموشیهای بزرگ والیبال را دچار شدند.
کاش بیشتر متوجه میشدیم که با وجود بعضی از عناصر داخل زمین حتی همین پیراهن، بازیکنان روحیه ای مضاعف میگیرند و با دیدن این پیراهن یاد اخلاق و بازیهای درخشان عزیزان از دست رفته می افتند و بیشتر متوجه میشوند که در کنار والیبال، اخلاق هم مهم میباشد تا آنها هم بتوانند در آینده بیشتر خود را در دل هواداران جای دهند.

به امید موفقیت والیبال گنبد و ترکمن صحرا
غیاث عزیز روحت شاد و یادت گرامی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 20 دی 1393 ا 18:26 نويسنده : ♥*δɧįƔД*♥ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.